Waarom hulp vragen soms de beste service is (ook als je denkt dat je alles zelf moet doen)
Ik geef het eerlijk toe: ik ben iemand die alles zelf wil doen. Niet omdat ik anderen niet vertrouw, maar omdat ik graag de controle houd. Of… beter gezegd, de schijn van controle. Want laten we eerlijk zijn: dat eindigt meestal met een overvolle agenda, te weinig tijd om rustig adem te halen en een service die nét niet zo persoonlijk voelt als ik zou willen.
En ja, ik weet het — hulp vragen is geen zwaktebod. Dat zou ik ook tegen iedereen zeggen. Alleen… het zelf dóén, daar werk ik nog aan 😉.
De makelaardij: geen dag is hetzelfde
Als vastgoedbeheerder in Den Haag, die jarenlang in de makelaardij heeft gewerkt, weet ik hoe dynamisch dit vak is. Er is eigenlijk geen branche (nou ja, behalve misschien de horeca) die zó ad hoc is als de makelaardij.
Je begint je dag met een overzichtelijke planning, maar aan het eind van de middag is die planning compleet herschreven. Een sleuteloverdracht is uitgesteld, een huurder heeft zich afgemeld, en ineens komt er een spoed-incheck tussendoor — herkenbaar?
Dat maakt het werk juist leuk, maar ook onvoorspelbaar. En in die hectiek is een helpende hand soms precies wat je nodig hebt.
Ik spring graag bij — als verlengstuk van jouw team
Met ruim zeven jaar ervaring in vastgoedbeheer en makelaardij heb ik inmiddels honderden inchecks en uitchecks begeleid. Ik weet precies waar ik op moet letten: van de staat van muren tot meterstanden en sleutels die nét even anders werken dan verwacht.
Zie mij gerust als tijdelijke collega of verlengstuk van jouw team. Ik denk met je mee, houd je planning luchtig en zorg dat jouw cliënten de aandacht krijgen die ze verdienen.
En om het wat luchtiger te maken: ik moet altijd denken aan die reclame van iemand die ergens ging werken en na drie uur alweer vertrok — “Het waren drie mooie uren.” 😄 Nou, bij mij mag je op meer rekenen dan drie uur, maar wel met hetzelfde enthousiasme.
Actietarief: samen maken we van een huis een thuis
Bij MK Vastgoedmanagement draag ik graag bij aan het moment waarop een woning een thuis wordt. Daarom bied ik nu — ter ere van mijn eigen ondernemersavontuur — een incheck of uitcheck in Den Haag aan voor slechts €99,- inclusief btw.
Of je nu werkt bij een makelaarskantoor in Den Haag of zelfstandig verhuurt: ik zorg voor een soepele, zorgvuldige overdracht met oog voor detail en gevoel voor service.
Want uiteindelijk draait vastgoedbeheer niet alleen om stenen, maar om mensen.

